اهواز- کیان آباد

28 شرقی -پلاک 12

شنبه تا چهارشنبه

از 9 صبح تا 4 بعدظهر

021-000-22-44

با ما در تماس باشید
آموزش ست کردن فرش فیروزه ای با مبل

آموزش ست کردن فرش فیروزه ای با مبل

 

همان‌طور که می‌دانید انتخاب رنگ مبل و فرش و همچنین پرده اهمیت زیادی دارد. آنها اجزای اصلی دکوراسیون منزل شما به خصوص اتاق پذیرایی هستند. هم¬خوانی و هماهنگی رنگ و طرح این وسایل به ایجاد آرامش روحی در فضا کمک می‌کند. ذوق و سلیقه شما را به نمایش می‌گذارد و محیطی دلنشین برایتان فراهم می‌آورد. و البته به علت هزینه بالایی که برای آنها می‌پردازید امکان تعویض زود به زود آنها منتفی است. شما می‌توانید کوسن‌ها یا رومیزی یا دکوری‌های خود را به دفعات عوض کنید اما نمی توانید سالی چندبار فرش خود را تغییر دهید. بنابراین مهم است که از ابتدا مبل، فرش و پرده خود را به درستی انتخاب نمایید. ضمن آنکه با اصول ست کردن مبل و فرش از جمله ست کردن مبل با فرش فیروزه‌ای آشنا گردید. این اصول به شما کمک می‌کنند تا نتیجه بهتری از خرید خود و هزینه¬‌ای که می‌پردازید بگیرید و آرامش بیشتری را تجربه کنید.

 


استفاده از رنگ‌های متضاد در ست کردن فرش فیروزه ای با مبل

اگر می‌خواهید فرش شما جلوه بیشتری پیدا کند، رنگ مبل خود را از بین رنگ‌های متضاد با فیروزه‌ای انتخاب نمایید. قرمز و نارنجی از جمله این رنگ‌ها هستند. همنشینی مبل یا کوسن‌های زرد، طلایی، خردلی، قرمز، سرخابی، زرشکی و نارنجی در کنار فرش فیروزه‌ای از جذابیتی خاص برخوردار است

اگر لکه‌هایی که به علت زرد شدن فرش بعد از شستن ایجاد شده‌اند کم هستند یا رنگ آنها کمرنگ است، یک پارچه نمدار معمولی نیز می‌تواند برای حذف آنها مفید باشد..

ترکیب رنگ‌های مشابه یکی دیگر از روش‌های ست کردن مبل با فرش فیروزه‌ای است. شما می‌توانید از رنگ‌های آبی، سرمه‌ای و سبز یا تنالیته‌های مختلف فیروزه‌ای برای ست کردن مبل با این فرش استفاده کنید. برای مثال ترکیب سرمه‌ای و فیروزه‌ای ترکیب منحصر به فردی است. اما همان‌طور که پیشتر گفتیم در استفاده از رنگ‌های سرد زیاده روی نکنید.

برچسب:

اشترا ک گذاری:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.