اهواز- کیان آباد

28 شرقی -پلاک 12

شنبه تا چهارشنبه

از 9 صبح تا 4 بعدظهر

021-000-22-44

با ما در تماس باشید
پرفروش ترین فرش ماشینی کدام است؟

پرفروش ترین فرش ماشینی کدام است؟

فرش آیتم مهمی در دکوراسیون خانه است. شاید شما هم دنبال دیدن عکس فرش جدید و یا آشنایی با پرفروش ترین فرش ماشینی باشید تا بتوانید انتخاب بهتری در خرید فرش ماشینی داشته باشید.
با ماهمراه باشید تا جدیدترین طرح فرش در سال اخیر را بررسی کنیم .

فرش زیر فرش افشان نایین یکی از جدیدترین طرح های فرش است که برای جهیزیه عروس هم طرفداران زیادی دارد.

 

اعلام طرح جدید فرش آسان نیست چرا که امروزه تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف مدل‌های‌ گوناگونی را تولید می کنند، همچنین پرفروش‌ترین طرح فرش ماشینی بر اساس منطقه سکونت، فرهنگ و سبک زندگی مردم می‌تواند متفاوت باشد.

فرش وینتیج، جدیدترین طرح فرش

فرش وینتیج یا فرش کهنه نما یکی از جدیدترین مدلی های فرش فانتزی است که به تازگی مورد استقبال بسیاری از مشتریان فرش ماشینی قرار گرفته است. فرش کرم طلایی سروین یکی از پرفروش ترین مدل های فرش مدرن که با استقبال زیاد هم در نمایشگاه آلمان و هم در تهران روبرو بود.

انتخاب رنگ کاملا سلیقه‌ای‌ است. پس حتی اگر رنگی به عنوان پرفروش ترین رنگ فرش ماشینی معرفی شد اما با روحیات شما جور نبود یا با دکوراسیون منزلتان همخوانی نداشت، لزومی به انتخاب آن نیست

طرح‌های‌ پرفروش فرش ماشینی

فرش‌های‌ ماشینی طرح‌های‌ متنوعی دارند که هر سال نیز بر تعداد آنها اضافه می گردد. برخی از طرح‌ها‌ در شانه و تراکم مختلف، از 700 تا 1200 شانه بافته می شوند اما برخی طرح‌ها‌ نیز تنها در یک یا دو دسته بافته شده و قابل خریداری هستند.

برچسب:

اشترا ک گذاری:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.