اهواز- کیان آباد

28 شرقی -پلاک 12

شنبه تا چهارشنبه

از 9 صبح تا 4 بعدظهر

021-000-22-44

با ما در تماس باشید
بهترین فرش ماشینی کدام است ؟

بهترین فرش ماشینی کدام است ؟

فرش یکی از کالاهای اساسی در زندگی ایرانی بوده و انتخاب بهترین فرش ماشینی همواره یکی از دغدغه­‌های خانم‌­های خوش سلیقه به ویژه نوعروسان است.
در انتخاب فرش ماشینی باید به تعداد شانه و تراکم، جنس نخ، طرح و نقشه و … توجه کرد کرد. اما این موارد برای پیدا کردن بهترین فرش ماشینی کافی نیست. فیلم زیر را ببنید بدانید بهترین فرش ماشینی چه فرشی است.

حقیقت این است که انتخاب بهترین فرش ماشینی با توجه به سلایق افراد، فضایی که برای آن فرش می خریم و میزان بودجه ای که برای این منظور در نظر گرفته‌ایم متفاوت است.

بهترین فرش ماشینی چه ویژگی‌‍‌هایی دارد؟

طبیعتا امروز فرش­‌های 1500 شانه بالاترین کیفیت را در میان فرش‌­های ماشینی موجود در بازار دارند. آنها گران‌ترین فرش­‌های ماشینی بوده و نزدیک ترین فرش‌­ها به فرش­های ابریشمی قم و تبریز محسوب می‌­شوند. ظرافت و البته به تناسب قیمت فرش 1500 شانه باعث شده تا در لیست انتخاب همه افراد قرار نداشته باشد.

شاخص­های کمی شاخص­هایی هستند که می­‌توان آنها را اندازه گیری کرد و مقدار یا نوع مشخصی دارند. در اینجا به مهمترین معیارهای کمی موثر در انتخاب فرش اشاره می­کنیم.

فرش 1200 شانه گل برجسته

دسته‌­ای از فرش­‌های ماشینی به صورت گل برجسته یا هایبالک بافته می­‌شوند. در این فرش‌ها برجسته بودن بخش‌­هایی از زمینه فرش زیبایی آن را افزایش می‌­دهد. با توجه به استقبال خریداران از فرش‌­های گل برجسته، تولید فرش‌­های 1200 شانه گل برجسته نیز در مقایسه با گذشته افزایش یافته است.

برچسب:

اشترا ک گذاری:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.